Uusia meikkisuosikkeja Macilta ja Lumenelta | Kissanpäiväkimara: Uusia meikkisuosikkeja Macilta ja Lumenelta

tiistai 21. maaliskuuta 2017

Uusia meikkisuosikkeja Macilta ja Lumenelta


mac_lumene

mac_face2

Mä oon aika kaavoihini kangistunut tiettyjen meikkituotteiden suhteen. Kun esimerkiksi löydän toimivan meikkivoiteen tai ripsivärin, en ihan hevillä vaihda uuteen. Viimeisen puolen vuoden aikana on arsenaaliin kuitenkin tullut muutama uusi suosikki, joista ajattelin kertoa vähän enemmän tässä postauksessa. 

lumene_instant_glow

mac_face1

Oon jo pari vuotta käyttänyt Biothermin Skin Best -sarjan CC-voodetta, mutta jostain syystä se on viime aikoina alkanut hapettumaan turhan tummaksi mun iholla. Siispä päätin muutama viikko sitten ostaa testiin Lumenen Instant Glow -sarjan Beauty Serumin, josta oon kuullut paljon kehuja. Tätä on saatavilla vain tämä yksi sävy, mutta tän pitäisi sulautua useimpien ihonsävyyn. Omalla kohdallani ainakin toimii, levitettäessä näyttää aavistuksen kellertävältä, mutta levitettynä ei loppujen lopuksi jätä mitään näkyviä rajoja. Tää on sen verran nestemäistä, että oon levittänyt tätä mieluiten sormin. Lopputulos on tosi kevyt ja kuulas, ja vaikken vielä ole ehtinyt koko päivän menoissa tätä testaamaan, kiitos sitkeän flunssan, tää vaikuttaa myös kestävän hyvin iholla. 

mac_burgund_ypalette

Luomivärejä mulla on vähän liikaakin, mutta viimeksi Helsingissä käydessäni en vain voinut vastustaa tätä Macin Burgundy Times Nine -palettia. Tästä löytyy niin mattaa kuin shimmeriä, joten tällä saa tosi monenlaista meikkiä aikaan. Koko on juuri passeli meikkilaukkuun, kun ei välttämättä halua kantaa yli kaksi kertaa isompaa Naked-palettia mukanaan. Näissä on ihan mahtava pigmentti, ja levitys on helppoa. Eniten tähän mennessä mulla on näistä tullut käytettyä tuota ylärivin keskimmäistä sävyä, joka on juuri passeli pohjasävy vähän kaikkeen. 

mac_lipsticks_rubywoo_faux_speeddial

Jos teen vähänkään näyttävämpää meikkiä, mulla on yleensä aina pääpaino huulissa, sillä raskaat silmäluomet omistavana tumma silmämeikki menee mulla helposti "hukkaan". Nää Macin huulipunat on ihan mielettömiä! Mulla on näistä siis nude Faux, se täydellinen, kulttimaineeseen noussut peruspunainen Ruby Woo ja keväisen pinkki Speed Dial. Nää on huulilla kaikki tosi miellyttävän tuntuisia ja kestäviä. Matta Ruby Woo pysyy kuin tauti, eikä noi astetta kevyemmät Faux ja Speed Dialkaan kauas taakse jää. Nämä ostettuani en juuri ole muita huulipunia käyttänytkään, lukuunottamatta YSL:n huuliöljyjä ja Anastasia Beverly Hillsin mattahuulipunaa. 

Mihin meikkituotteisiin te ootte viimeksi rakastuneet? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!